Alle communicatie-activiteiten van Kantara werden begin deze maand ondergebracht in The Concept Store BVBA. De nieuwe onderneming bundelt de expertises van het Kempense communicatieadviesbureau Kantara (Balen) en van het Nederlandse reclamebureau The Concept Store (Eindhoven). The Concept Store BVBA heeft als uitvalsbasis Balen, Dominique Merckx wordt zaakvoerster.

"Het communicatievak is erg breed en evolueert elke dag. Alle kennis in huis halen, kost handenvol geld. Ik kon extra slagkracht gebruiken en keek uit naar een partner met aanvullende expertises en een netwerk dat het mijne complementeerde. En heel toevallig ontmoette ik René van de Mortel tijdens een netwerkevent op een golfbaan", lacht Dominique Merckx.

René van de Mortel en Tijs van Erp leiden samen reclamebureau The Concept Store in Eindhoven (Nederland). Zij zijn gespecialiseerd in grafisch design en in online en multimedia toepassingen. Het werk van hun vijftienkoppig team wekt al 20 jaar het vertrouwen van heel wat grote, kleine en middelgrote accounts in Nederland en ver daarbuiten.

René van de Mortel:" Wij koesterden al langer de droom om ook in België activiteiten te ontplooien. We beseften dat we daarvoor een Belgische partner nodig hadden. Die vonden we nu met Dominique. Ik ben ervan overtuigd dat we een toegevoegde waarde kunnen bieden voor de bedrijven in de regio."

Kantara werkte al acht jaar voor grote en kleine bedrijven in Vlaanderen: campagnes bedenken en uitwerken, grafisch ontwerp, het schrijven van teksten en het verzorgen van persrelaties. "Door de krachten te bundelen met The Concept Store beschikken we nu over veel meer expertise om verhalen van bedrijven en ondernemers vorm, inhoud en richting te geven. Van public relations in al haar aspecten tot alle mogelijke online toepassingen."

Foto : v.l.n.r. Tijs van Erp, Dominique Merckx en René van de Mortel